Týden hokeje přivedl nejvíce dětí do Zlína společně s Kroměříží!

Na pomyslném stupni pro vítěze skončil zlínský hokejový klub v rámci projektu Týden hokeje. Celkem sto dětí přišlo v doprovodu rodičů koncem ledna ve Zlíně na náborovou akci v rámci celorepublikového projektu Pojď hrát hokej v prostorách PSG arény. Zlínský kraj vyhrál na celé čáře, neboť společně s nedalekou Kroměříži se zúčastnilo nejvíce dětí z celé České republiky právě v HC PSG Zlín! Akce, které se zúčastnilo 136 klubů, přivedla na zimní stadiony téměř šest tisícovek dětí, z nichž drtivá většina se do projektu Pojď hrát hokej zaregistrovala. Nadšené děti ve věku čtyř a osmi let si vyzkoušely, jaké je to být hokejistou HC PSG Zlín na vydařené akci ve spolupráci s Českým svazem ledního hokeje.

Velký zájem dětí o lední hokej ve Zlíně svědčí o značné popularitě tohoto nejpopulárnějšího sportu v Baťově městě. Zlínského hokejovému klubu záleží na výchově dětí a mládeže, o čemž svědčí velká řada odchovanců, kteří se prosadili a dále prosazují v seniorské extralize. Svědčí to rovněž o výborné práci trenérů v žákovských a mládežnických týmech HC PSG Zlín.

Přes 100 dětí přišlo v rámci celorepublikového projektu Pojď hrát hokej v Kroměříži a Zlíně, přes 90 v Hradci Králové, Třinci a Karviné, přes 80 v Čáslavi, 70 a více dětí v Porubě, Uherském Brodě, Rokycanech, Uherském Hradišti, Přerově, Kopřivnici a Třebíči, přes 60 v Milevsku, Opavě, Strakonicích, brněnské Kometě, Pelhřimově, Uherském Ostrohu, Humpolci, Jaroměři, Valašském Meziříčí, Žďáru nad Sázavou nebo Nymburce. Nejvíce klubů se do projektu zapojilo ve Středočeském kraji (19), Kraji Vysočina (15) a Moravskoslezském kraji (14), nejvíce dětí přišlo ve Středočeském kraji (696), Kraji Vysočina (675) a Zlínském kraji (623), největší průměrná účast byla dosažena ve Zlínském kraji (69), Jihomoravském kraji (63) a Moravskoslezském kraji (59).

„Výsledky, především účast dětí a rodičů, výrazně předčily naše očekávání a jsme z nich nadšeni,“ uvedl Tomáš Král, prezident ČSLH. „V nejbližších sezonách budeme proto v projektu pokračovat a Týdny hokeje chceme pořádat vždy dvakrát ročně, v lednu a září. Úsilí i prostředky, které do nich spolu s kluby vkládáme, se určitě vyplatí.“

ČSLH podpořil projekt nejen metodicky, ale i komunikačně – například specializovanými internetovými stránkami, reklamní kampaní včetně sociálních sítí, plakáty, letáky a dalšími materiály nebo videoklipem. Podrobnější reportáže z jednotlivých klubů a měst včetně fotografií nebo videí najdete na www.pojdhrathokej.cz.

S využitím tiskové informace ČSLH