Vychází nový magazín Beran s řadou zajímavého čtení!
28.02.2018
Marketingové oddělení extraligového klubu Aukro Berani Zlín připravilo během únorové olympijské přestávky pro fandy žlutomodrých barev nový barevný časopis magazínového typu pod názvem Beran. Přináší pohled na současné i bývalé hráče jiným pohledem než jsou zvyklí ze sportovních stránek novin nebo webů. Fanoušci zlínského hokeje si zde přečtou řadu zajímavých článků, příběh z hokejového života, pohled od nedávné historie zlínského hokeje, ale i TOP 10 vládců zlínské střídačky.
Premiérové březnové číslo vzniklo během necelého měsíce v reakci na to, že v současné době není mezi fanoušky distribuovaná žádná jiná tiskovina. Smyslem časopisu je představovat hráče jinak. což znamená nejen jako sportovce, ale především z lidského pohledu, a tím je více přibližovat fanouškům. "Obsah bude v časopise vždy exkluzivní a neobjeví se na internetu. Chceme tím ocenit především fanoušky, kteří nás podporují na zimním stadionu," upřesnil Libor Kožik, marketingový manažer.
Co nalezneme v prvním vydání? P
říběh Zdeňka Okála mladšího, který navazuje na svého otce a strýce a již se stal jedním ze základních kamenů zlínské ofenzívy.
„Vždy jsem ten, který vjede do skrumáže a vydoluje kotouč. I táta takhle hrával, zkrátka zblokovat střelu, dát gól a rvát se za tým,“
pověděl sedmadvacetiletý útočník extraligového týmu Aukro Berani Zlín pro magazín Beran.
Nebo například
článek TOP 10 vládců zlínské střídačky, který oslavuje jedinečnou skutečnost, že od 29.11.1997 se vystřídalo na zlínské střídačce pouze pět trenérů! Ve Zlíně trénovala obrovská trenérská jména, kdo z nich však vydržel nejdéle?
O tom, zda se časopis uchytí ve zlínském prostředí rozhodnou samotní fanoušci.
"Nechci a nebudu vydávat ztrátový produkt. Časopis se z pohledu investovaného času nikdy plně nevrátí zpět, ale to není cílem, děláme jej rádi. Ovšem v situaci, kdy prodej si nevydělá ani na tiskové náklady, tak není možné jej dál vydávat. Proto apeluji na fanoušky, kteří chtějí klubu pomoci vydávat tyto zajímavosti, aby si jej koupili a nekopírovali časopis přes internet. Potom by nezbývala jiná možnost, než tuto činnost zastavit, což by byla škoda," řekl Libor Kožík.
Nový magazín si zakoupíte při extraligových zápasech hokejistů Zlína, nejdříve v pátek 2. března při střetnutí s Chomutovem.
Zatím není rozhodnuto ani, jak často bude časopis vydáván. "Možností je několik. Mám v hlavě tři scénáře, vše podle ohlasu prvního čísla. Časopis se může vydávat jen výjimečně při play off nebo výročních zápasů, tedy jedenkrát ročně o velkém počtu stran a tím zvýšit významnost těchto zápasů. případně u velkého zájmu vydávat jednou za dva, tři měsíce. Nad třetím scénářem, tedy nevydávat, nechci zatím ani přemýšlet"
uvedl Kožík.
Celý časopis vznikl "doma", tedy pouze za přispění zdrojů uvnitř stadionu. Kromě zapojení marketingového oddělení se na magazínu podílela jen agentura Zlinpress okolo dlouholetého tiskového mluvčího Romana Ordelta: "Časopis magazínového charakteru vydávaný zlínským hokejovým klubem tady v minulých sezonách chyběl. Jsem rád, že se podařilo připravit a vydat první číslo. Věřím, že fanoušci zlínského hokeje si vezmou časopis za svůj a podpoří nás v jeho další realizaci."
Závěrem Libor Kožík uvedl: "Chtěl bych poděkovat všem autorům, ať už článků nebo fotografií. Zvláště Jirkovi Zaňátovi za dodání úžasných fotografií a mé kolegyni Karolíně Václavkové, která stála u vzniku konceptu od samotného začátku."
Časopis bude v prodeji u zimního stadionu před zápasem a během přestávek za cenu 39 Kč.