Zlínský hokej výrazně posiluje na poli partnerů

Vedení zlínského hokeje usilovně pracuje uprostřed letních dnů na finančním zabezpečení klubu pro nadcházející sezonu 2018/2019. Pro extraligový tým Berani Zlín se jedná již o 51. sezonu mezi hokejovou elitou a sezona bude výjimečná i v souvislosti s oslavami výročí 90 let hokeje v Baťově městě, které si připomeneme v lednu 2019.
„Jsme rádi, že můžeme potvrdit hlavní partnery z minulé sezony i do letošního ročníku. Jedná se o společnosti PSG, Baťa a TAJMAC – ZPS, a.s. Klub je po ekonomické stránce stabilní a stojí na pevných základech. Nemusíme se obávat o finanční zajištění nadcházející sezony, i když po odchodu společnosti Aukro hledáme generálního partnera,“ pověděl Martin Hosták, generální manažer Berani Zlín. Klub již na začátku června potvrdil příchod staronového hlavního partnera, kterým se stala společnost Synot Tip, a.s. 

Lední hokej ve Zlíně oslaví v nadcházející sezoně významné výročí 90 let od vzniku nejrychlejší kolektivní hry. Během této doby vybojoval celkem osm medailových umístění v nejvyšší soutěži, z toho dva mistrovské tituly. „Máme mimořádnou radost ze zapojení značek Hamé, Barum a Continental do aktivit spojených s oslavami výročí 90 let ledního hokeje na Zlínsku. Držitelé titulů a dlouhodobí generální partneři zlínských hokejistů se hrdě hlásí ke své minulosti a společně s ostatními se těší na naše velmi dobré výsledky v příští sezoně,“ uvedl Martin Hosták.

"Hamé se dlouhodobě snaží podporovat různé veřejně prospěšné, kulturní i sportovní aktivity ve Zlínském kraji. Máme zde sídlo celé skupiny a jádro naší výroby se zhruba 1200 zaměstnanci v několika závodech. A přestože jsme dnes firmou se středoevropským záběrem, hlásíme se k našim slováckým kořenům. Rádi proto podpoříme také oslavy 90 let od vzniku hokeje na Zlínsku, tedy sportu, jenž je tak výrazně spojen s krajem, kde společně žijeme a pracujeme.  Už se nám ta spolupráce v minulosti osvědčila, když jsme byli hlavním partnerem zlínského hokeje v době jeho největších úspěchů“ , přiblížil strategii generální ředitel Hamé Martin Štrupl.

Mezi nové partnery zlínského hokeje se přidaly tři ambiciózní značky. Společnost METAL-PS spol. s r. o. z Otrokovic se krátce představila na zlínském ledě již v závěru minulé extraligové sezony a nově se rozhodla podpořit Berany Zlín i v nadcházejícím extraligovém ročníku. „Zlínský hokejový tým považuji za srdcovou záležitost a jsem velmi rád, že došlo k dohodě s klubem. I když máme nárok na VIP servis, stejně si lední hokej v podání Beranů nejraději užijeme  mezi ostatními fanoušky přímo v hledišti zimního stadionu Luďka Čajky ve Zlíně,“ řekl Jan Pecha, jednatel METAL-PS.

Do hokejového světa nově vstoupila napajedelská společnost PRECIZ, s.r.o., která se zabývá zpracováním nástrojové oceli. „Zlínský hokej se nám líbí, jsme patrioti, není nám lhostejná jeho budoucnost,“ vysvětlil jednatel Ing. Martin Balloš. „Naše úsilí směřuje i k prezentaci značky PRECIZ jako špičkového zaměstnavatele s celou řadou nadstandardních benefitů. Jsme stabilní regionální firma, která si svých spolupracovníků opravdu váží a fandíme hokeji,“ uvedl Ing. Balloš.

Zlínský hokej nově podpoří i společnost PERI, spol. s r.o., jeden z největších výrobců bednění a lešení na světě. Kromě mateřského závodu a centrály v německém Weissenhornu má společnost více než 64 dceřiných společností a přes 120 logistických center.

Benefitní program – Berani Zlín pro fanoušky připravují program, který z permanentky udělá víceúčelovou kartu s možností čerpat slevy u vybraných partnerů, to vše se startem od srpna 2018. Nový bonusový program slouží jako ideální řešení pro stávající i potencionální partnery, a to především pro místní firmy, které by jinak do podpory hokeje nevstoupily. Lázně Luhačovice jsou jedním z velmi zajímavých a významných partnerů programu, stejně tak počítáme se společnostmi Baťa a.s., Rudolf Jelínek, Tescoma a celou řadou dalších firem. Program je mimo jiné i vstupenkou pro značky, které o souvislé spolupráci neuvažují, ale vidí příležitost v synergii extraligového hokeje a jejich obchodní strategie. Takových firem jsou opravdu stovky a postupně je budeme také oslovovat. Jedná se i například o speciální reklamní balíčky s vazbami na vybrané zápasy, podporu zaměstnavatelů nebo spolupráci s partnery typu Barum Czech Rally Zlín,“ ř ekl Mgr. Zdeněk Novák, obchodní ředitel zlínského hokeje.