Změny v obchodně-marketingovém oddělení zlínského hokeje
28.12.2017
Ve vedení hokejového extraligového klubu Aukro Berani Zlín dochází půl roku po příchodu nového generálního manažera Martina Hostáka k dalším změnám. Rekonstrukce se dočkalo obchodně-marketingové oddělení klubu, kde se objeví dvě nová jména. Naopak po šesti a půl letech odchází ze zlínského hokeje marketingový manažer Tomáš Melzer, kterému děkujeme za odvedenou práci a přejeme hodně pracovních úspěchů v novém zaměstnání.
Do pozice obchodního ředitele byl jmenován Mgr. Zdeněk Novák (ročník 1966), který vystudoval UP Olomouc a do roku 2016 pracoval jako manažer pro marketingovou komunikaci v koncernu Continental. V současnosti se věnuje spolupráci s regionálními zadavateli a přednáškové činnosti na FMK UTB ve Zlíně. V letech 2010 – 2016 získával inspiraci pro marketing, byznys a sport v rámci organizace sponzorských aktivit na úrovni FIFA a UEFA. Své zkušenosti ze sponzoringu nyní hodlá promítnout do spolupráce s hokejovým klubem Aukro Berani Zlín a především do rozšíření aktivit klubu pro obchodní partnery.
Tomáše Melzera, který své působení ve zlínském hokeji ukončuje k datu 31. prosince 2017, nahrazuje na pozici marketingového manažera Bc. Libor Kožík (1990). Ten přichází ze zlínského holdingu NWT a. s., kde působil na pozici marketingového specialisty. Dříve se věnoval marketingu a grafice na volné noze, zkušenosti má i z obchodního sektoru. Dálkově dokončuje magisterské studium na Masarykově univerzitě v Brně. V klubu Aukro Berani Zlín se bude věnovat fanouškům.
Tomáše Melzera, který své působení ve zlínském hokeji ukončuje k datu 31. prosince 2017, nahrazuje na pozici marketingového manažera Bc. Libor Kožík (1990). Ten přichází ze zlínského holdingu NWT a. s., kde působil na pozici marketingového specialisty. Dříve se věnoval marketingu a grafice na volné noze, zkušenosti má i z obchodního sektoru. Dálkově dokončuje magisterské studium na Masarykově univerzitě v Brně. V klubu Aukro Berani Zlín se bude věnovat fanouškům.