Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na náš klub a my v krátké době odpovíme. O odpovědi se stará marketingové oddělení, které ale bude odpovídat i na všechny otázky týkající se vedení klubu, obchodní činnosti a dalších odvětví klubů.
Berani Zlín
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
RSS kanál ptejte se: Dotazy na klub
Zobrazuji odpovědi 50 - 60 z 911 odpovědí v této kategorii celkem.
Viktor Jasek (viktor.jasek@gmail.com - Zlín )
21.4.2023, 21:24
Dana (polaskova@moleda.cz - zlín)
7.4.2023, 16:26
Dobrý den, připojuji se ke stížnosti Elen z 5.4.2023.
I my jako mnoho dalších stálých fanoušků chceme sledovat hokej a ne záda velké skupiny nejspíše fotbalových fanoušků, kteří stáli v prostoru mezi plexisklem a sektorem stání na "březnické" tribuně.
Na oba domácí finálové zápasy jsme přišli ještě před otevřením stadionu, po jeho otevření jsme hodinu do začátku utkání stáli na místě, abychom dobře viděli. Pět minut před začátkem utkání se do výše uvedeného prostoru, kde nejsou místa k stání, nahrnula zmíněná početná skupina černých "fanoušků" a utvořila zeď, přes kterou nebylo téměř vidět. Hoši ze security sice přivolali na pomoc těžkooděnce se štíty, ti ale po chvilce postávání odešli. Po první přestávce druhého domácího finále jsem se šla hochů ze security zeptat, zda je povoleno, aby v inkriminovaném prostoru někdo stál. Byli velmi slušní, sdělili mi, že není, že zavolali zásahovku, ale ta se na ně vy.... s tím, že neví, kam tu skupinu, co tam nemá co dělat, umístit.
Žádám tedy vedení o sjednání nápravy. Ráda utratím své peníze za sledování hry na stadionu, ale ne za pohled na černou zeď.
Děkuji
Jinak velká gratulace našim hokejistům za parádní výkony, držíme palce! A také velké poděkování vedení klubu za skvělý systém rezervování vstupenek pro stálé fanoušky. Díky moc
Odpověď:Dobrý den, Dano,
moc se omlouváme za komplikace. Nebbude se to opakovat. Od příští sezony bude na stadionu jiná bezpečnostní agentura a jiná pravidla pro zajišťování sektorů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Dano,
moc se omlouváme za komplikace. Nebbude se to opakovat. Od příští sezony bude na stadionu jiná bezpečnostní agentura a jiná pravidla pro zajišťování sektorů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Jakub T (jakub@talas.cz - Zlín)
5.4.2023, 20:46
Dobrý den, jen jsem chtěl pochválit billboardy po Zlíně. Ty s fotkami hráčů. Jsou pěkné a hezky udělané. Dobrá práce.
Odpověď:Dobrý den, děkujeme moc, pochvaly si vážíme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, děkujeme moc, pochvaly si vážíme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Pavel (pa20ne@email.cz - Zlín)
31.3.2023, 11:18
Dobrý den, finále Chance ligy je za dveřmí, ale přemýšlí klub o tom jak bude vypadat složení mužstva pro další sezónu? Dana Gazdu neudržíte, ten je už asi dohodnutý s Kometou, ale co další odchody a příchody. Zlín asi není lákavý pro většinu hráčů. Trh s hráči se dává do pohybu, jak pracuje managment Zlína?
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
ano tým na příští sezonu se skládá pozvolna. Ale aktuálně nemáme v plánu nic zveřejňovat, dokud sezona neskončí, tak aby veškerá pozornost byla na boje beranů (aktuálně) ve finále.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
ano tým na příští sezonu se skládá pozvolna. Ale aktuálně nemáme v plánu nic zveřejňovat, dokud sezona neskončí, tak aby veškerá pozornost byla na boje beranů (aktuálně) ve finále.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Roman Prachař (pejrak777@seznam.cz - Zlín)
31.3.2023, 10:28
Dobrý den.Jako majitel několika permanentek jsem si chtěl ještě zakoupit ,,přednostně,, vstupenky na domácí finále a po zadání čísla permanentky a čísla ověřovacího údaje mi to stále píše že vámi zadaný kód neexistuje.Přitom jsem si 100% jistý že vše bylo vypsáno správně.Můžete mi říct kde je problém?
Odpověď:DObrý den, netuším kde mohl být problém, když neznám vaše místa, ale příště doporučuji napsat na e-mail marketing@beranizlin.cz, tam jsem obratem řešil desítky různých problémů se vstupenkami a jejich nákupem.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:DObrý den, netuším kde mohl být problém, když neznám vaše místa, ale příště doporučuji napsat na e-mail marketing@beranizlin.cz, tam jsem obratem řešil desítky různých problémů se vstupenkami a jejich nákupem.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Lukáš S. (lukeshl@seznam.cz - Zlín )
30.3.2023, 10:26
Dobrý den. Mají děti do 140cm vstup na stadion zdarma bez naroku na sedadlo tak jak je to na jiných stadionech?
Děkuji
Odpověď:Dobrý den, nikdo nemá u nás právo na vstup zdarma. Není to ani správné a ani právně přípustné.
Do semifinále si děti do 130 cm kupovali speciální dětskou vstupenku. Na finále již tato vstupenka v prodeji i s bezpečnostních důvodů s ohledem na očekávanou vysokou návštěvu a predispozice zimního stadionu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, nikdo nemá u nás právo na vstup zdarma. Není to ani správné a ani právně přípustné.
Do semifinále si děti do 130 cm kupovali speciální dětskou vstupenku. Na finále již tato vstupenka v prodeji i s bezpečnostních důvodů s ohledem na očekávanou vysokou návštěvu a predispozice zimního stadionu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Ladislav (ladislav.servis@seznam.cz - Zlin)
29.3.2023, 18:59
Dobrý den, nemohl by klub zvednout kapacitu stadionu o 200-300 lidi na stání? Myslím si, že je o finále obrovský zájem a ti lidi by se tam určitě vešli. A doufám, že klub rozšíří bufety na finále. Děkuji za odpověď
Odpověď:Dobrý den, rozšíření kapacity není ze zákona možné, protože kapacita je vypočítána na určité parametry. Kapacita tedy bude 7000 lidí a této návštěvě bude odpovídat i kapacita bufetů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, rozšíření kapacity není ze zákona možné, protože kapacita je vypočítána na určité parametry. Kapacita tedy bude 7000 lidí a této návštěvě bude odpovídat i kapacita bufetů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Stanislav Sýkora (sykorky@volny.cz - Zlín)
14.3.2023, 13:38
Dobrý den,
dívám se na stránky a oceňuji jejich aktuálnost. Nevím, ale vstupenku na Porubu již nechci. A využít zájmu a nadšení po postupu je asi třeba nechat vychladnout. Nevím jak jsou placeni odpovědní lidé, ale pokud mají víc jak 500 Kč. tak je to moc. Ryba skutečně smrdí od hlavy.
Nejen hráče je třeba pro fungování týmu. Ale možná se pletu. Na druhou ligu je to možná dost.
Stan
Odpověď:Dobrý den, Stanislave,
myslíte obrázový banner? Zde je třeba pochopit jak funguje prohlížeč na internetu. Pokud v banneru u vstupenek změníme obrázek, tak se u vás v PC nemusí hned propsat. Jedná se totiž o stejný odkaz. Váš prohlížeč si stáhne jeden obrázek a pak jej automaticky načítá, ikdyž na stránkách je již jiný. Pokud byste si vy ve svém prohlížeči dal "vyčistit paměť"1, tak obratem uvidíte nový obrázek. I já jsem si tk testoval, kdy v jednom prohlížeči jsem viděl starší obràzek a v druhém nově otevřeném nový.
Prohlížete tohle dělají, aby vám usnadnili prohlížení stránek a hlavně zrychlili. Vy si ve svém prohlížeči můžete nastavit neukládání do mezipaměti, čímž tento problém vyřešíte. Do příští sezony máme vymyšlený jiný mechanismus.
s pozdravem
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Stanislave,
myslíte obrázový banner? Zde je třeba pochopit jak funguje prohlížeč na internetu. Pokud v banneru u vstupenek změníme obrázek, tak se u vás v PC nemusí hned propsat. Jedná se totiž o stejný odkaz. Váš prohlížeč si stáhne jeden obrázek a pak jej automaticky načítá, ikdyž na stránkách je již jiný. Pokud byste si vy ve svém prohlížeči dal "vyčistit paměť"1, tak obratem uvidíte nový obrázek. I já jsem si tk testoval, kdy v jednom prohlížeči jsem viděl starší obràzek a v druhém nově otevřeném nový.
Prohlížete tohle dělají, aby vám usnadnili prohlížení stránek a hlavně zrychlili. Vy si ve svém prohlížeči můžete nastavit neukládání do mezipaměti, čímž tento problém vyřešíte. Do příští sezony máme vymyšlený jiný mechanismus.
s pozdravem
L. Kožík, marketing
Martin Minařík (Minarik007@seznam.cz - Luhačovice)
13.3.2023, 21:59
Dobrý den, ta písnička nesahej na mě je dobrá, musí to být i moderní dnes. Ať sa daří
Odpověď:Dobrý den, Martine,
i tuhle písničku budeme v budoucnu měnit. Chce to zpracovat nově play-list a zase vybalancovat mezi klasickými hity a moderními.
S podzravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Martine,
i tuhle písničku budeme v budoucnu měnit. Chce to zpracovat nově play-list a zase vybalancovat mezi klasickými hity a moderními.
S podzravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
František (fdarebnik93@seznam.cz - Kroměříž )
13.3.2023, 21:09
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je stále v plánu jak bylo i avizované, že se budou měnit sedačky, aby sezení alespoň trochu odpovídalo 21. století. Psalo se, že se chystá vypsání výběrového řízení. Je to v řešení nebo se již o tomto aktuálně neuvažuje. Děkuji za informaci a zároveň gratuluji k postupu do semifinále Chance ligy.
Odpověď:Dobrý den, Františku,
zatím tato stavební změna není v plánu. Byla před rokem, ale zatím se od ní ustoupilo. Uvidíme jak to bude s investicemi do následujících let.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Františku,
zatím tato stavební změna není v plánu. Byla před rokem, ale zatím se od ní ustoupilo. Uvidíme jak to bude s investicemi do následujících let.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Viktore,
je to pochopitelně velká lež. O extraligu máme zájem a ikdyž to nevyšlo letos, tak příští rok to opět bude náš hlavní cíl.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing